Post by nesssandmentoly on Feb 12, 2022 12:52:58 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pineapple Pen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pineapple Pen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack av uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Pineapple Pen 2022 version ▞▞▞
Jeg kan ikke spille på den 😡😡😡
Drit bra app altså
det er reli vanskelig😎😥
trenger å bremse
Litt bh
Kjempe kult spill
Når jeg åpner spillet med normalt tema, er det nye utseendet til mannen FULLSTENDIG SKREKK. jeg steker ppap nå!..
Fruktene er søte, men fyren til venstre, han er så irriterende og stygg og det er ikke lenger jul
Dette er så lol
gg
Jeg liker spillet så langt er imponerende selv klassekameratene mine begynner å komme til huset mitt for å bruke wifi og laste ned det bra spill bra spill
Dette spillet suger s$!!!! ballene mine
Et skamløst pengegrep på en allerede død trend som bare har en kortvarig avhengighetsfaktor. Alle som er involvert i dette prosjektet burde skamme seg og bør henrettes av et skytelag.
Bra, men krasjer bør du fikse det
Finnesøl
Å skyte er alltid gøy
Kjedelig
Pineapple Pen ஆர்கேட் bgow
Litt mye reklAME
Pineapple Pen Arkadne igre qnfx
Det er vanedannende og morsomt anbefaler det på det sterkeste!
De forskjellige typene mods som spillet har, men jeg hater hvor lenge du må vente. Jeg mener 7 timer for en ananas. På 2 timer bare for 5 Quest hver Virker som bortkastet tid. Dessuten liker jeg hvordan det ser ut. Og jeg liker bare å skyte på ananas og epler.
Men kanskje legge til mer en hensikt fordi akkurat nå er den eneste grunnen til at du spiller for å få bedre penner. Men JA jeg likte det
Et så bra spill for barn selv voksne som oss
Fantastiske lydeffekter, og såååå fargerike! Penn ananas eplepenn!
Pineapple Pen Arcade ulxt
det er vanskelig hvorfor du laget dette spillet
Blir fort sykt kjedelig
Dette spillet er virkelig vanskelig å legge fra seg og en stor tidsmorder!😆
Dette spillet bringer tilbake minner, jeg elsker det, jeg pleide å elske sangen til det, men tiden går så fort
ananasmisbruk er ikke ok
Spillet ER morsomt Den eneste annonsen er Girls X Battle 2 Så STAP MED DAT
Pineapple Pen ஆர்கேட் bgow
Jeg diggger det
Hole Pen To Shoot Ananas Denne 🍍🍍🍍😠😨😠😠 som taper Shoot Miss?
Fantastisk, men kan ha mer frukt
Jeg syntes denne appen var litt kjedelig, så jeg slettet den fordi som jeg sa, den var kjedelig og jeg ville ikke at den skulle ta opp plass på enheten min
Sonic 4™ Episode I Arkade itgq
Ingen pennepris ingen penn ingen stjerne ingen ananas ingen eple ingen gyldne briller og ingen gyllen løveantrekk
Værste spille noen gang
Hvorfor er spillet ditt så vanskelig, og er det en måte å fullføre det på? Av joshua james Battaglia😁😐😣😕😂😃😕
Det er for søtt spill, men jeg liker det
Det er et morsomt spill, men litt kjedelig. Du bør legge til flere ting for å gjøre det mer interessant
Jeg spilte ett spill av det, men det er bare for GAMMEL Å SPILLE! slutte å lage spill som bruker ting som ikke er ekte
Verste spillet noensinne😐😐😒