Post by nesssandmentoly on Feb 12, 2022 13:29:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Burger Shop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Burger Shop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset med tokens ▞▞▞
▞▞▞ Burger Shop 2022 version ▞▞▞
Rise of the Kings Strateške igre ibl
Videoer som lenge etter hvert nivå ... ikke kult .. avinstallerer ... Du vet at noen spill tilbyr sier edelstener eller mynter for å se videoer, kanskje gjør at jeg installerer change stars på nytt.
Godt har mangler
Det er et kjedelig spill, det er ingen utfordring og variasjon
Det er ikke et veldig fint spill
Kjære venner, ikke last ned dette spillet er faktisk ikke gratis etter å ha spilt halvparten av dette spillnivået, vi burde måtte betale 123,93 rupier. Det er ikke rettferdig!!! VENNLIGST FORSTÅ MEG JEG FORTELLER SANNHETEN
Kom meg helt til Sumo-nivået og så fjernet det all fremgang og fikk meg til å starte på nytt.
Burger Shop Gelegenheitsspiele drnl
40% sikker.
Det er bra
Dette spillet suger i beste fall.
Jeg liker dette spillet, men det blir for vanskelig på slutten jeg er på 69-nivået og det blir for vanskelig og blir også lei av å spille dette spillet nå hater jeg dette spillet nå skal jeg avinstallere det gi meg et bra spill som ingen blir lei av å spille. først liker jeg det nå, jeg hater det så jeg skal slette det
Nei, jeg husker hvorfor jeg avinstallerte dette spillet for noen år siden. Litt kjedelig. Bare moro er når klovnen bestilte.
Jeg skulle ønske du kunne bruke avslapningsmodus med ALLE engridents. Beseirer formålet med spillet er ikke morsomt med begrensede engridents i avslappingsmodus. Gjør det morsommere av de som vil elske og nyte spillet i avslapningsmodus for folk som har angstproblemer, spesielt når de blir forhastet og tidsbestemt. Nå som jeg fant ut dette ved å gispe etter pusten for å roe ned angsten, må jeg avinstallere, fordi det blir kjedelig med den samme maten som ikke klarer å utvide grensene for avslappingsmodus. Ikke et spill for angst.
Annonser som viser det samme. Jeg betaler ikke fordi jeg kan avinstallere den. Bør ha annonser annethvert spill og ikke vise det samme.
jeg liker ikke dette spillet
Hei mann som har mange mennesker som ønsker å gå tilbake til meg at du området av de beste av alle tid til annen
Jeg er veldig glad fordi jeg laster ned dette vanskelig og enkelt noen ganger. Takk for dette
Dette er bra i tider med opphold hjemme
Jeg har spilt og spillet ditt og til og med fullført alle nivåene. Til og med sluttet å spille en liten stund bare for å prøve et annet spill. Og jeg har funnet meg selv tilbake til spillet ditt i minst 2 eller 3 år nå. Fordi det er så gøy og jeg ikke trenger å kjøpe noe eller miste livet, vil jeg fortsette å spille. A++++++ du har gjort en fantastisk jobb med å utvikle dette spillet. Takk fra en veldig fornøyd spiller!
有时要用杯或者碗的时候,没有
Jeg elsker virkelig denne appen, men hva annonsene -.- vennligst fjern den.
Burger Shop Gelegenheitsspiele esk
Burger Shop Priložnostne bwu
Jeg har måttet starte på nytt to ganger. Jeg har funnet ut hva som får det til å slette alle dataene mine, er om jeg spiller spillet og telefonen min dør. Jeg var akkurat i ferd med å fullføre historiemodus igjen etter første gang den slettet dataene mine, nå er jeg tilbake til begynnelsen. Vennligst fiks dette.
Favorittspill 😍
Det er så gøy! men jeg liker egentlig ikke klovnene og småjentene som kommer inn
Jeg vil spille dette spillet
Det er viktig at du holder deg til virksomheten .
Det er bra, men ikke det
Fantastisk! Raskt og morsomt, det er en utrolig tidsdreper, og er ikke et spill for de som ikke klarer å henge med og blir lett stresset, men de som kan, dette er for deg! Det er enkelt lett for barn, og også bra for voksne generelt, jeg vil anbefale dette. Det er knapt noen annonser, men annonsene er alltid 5 SEKUNDER! Og annonser skjer på slutten av hvert 5. nivå, så lvl 5 det er en annonse lvl 12 det er en annonse, men det gir deg pusterom uten annonser, dette spillet fortjener så mye flere spillere 5 STJERNER!!👍👍👍👍
Fordi det tar bort tingene dine du får
Jeg totes elsker burgerbutikk
Ok, så jeg har spilt dette spillet mange ganger og lastet det ned på forskjellige enheter og har gått veldig langt i spillet, men denne gangen hver gang jeg prøver å spille nivå 21, får spillet meg til å BETALE for å oppgradere spillet for å spille nivå 21, noe som forvirret meg mye fordi dette aldri skjedde med meg mens jeg spilte dette spillet før. Jeg har gått lenger enn nivå 21 før, og nå er ikke dette veldig rettferdig. Vennligst fiks dette.
Det verste spillet noensinne
Jammen dette spillet! Det går sakte som en snegl når mange venter på maten! Matlisten er heller ikke den samme som når kunden ønsket!
Søk i Burger shop 2 i stedet
Det er et morsomt spill, men når skjermen blir rød hvis du trykker på noe feil er det noen ganger irriterende, men jeg liker spillet veldig godt
Dette spillet er så vanskelig og jeg liker ikke dette!!! >=(